جام الست

پاسخ گویی به شبهات سیاسی ، مذهبی

جام الست

پاسخ گویی به شبهات سیاسی ، مذهبی

جام الست

پاسخ گویی به شبهات سیاسی ، مذهبی

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/jamealasst

آدرس صفحه اینستاگرام:
instagram.com/mohammad_mahdi_mottaghi

نویسندگان

چرا به روحانی رای نمی دهم؟

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۵۴ ب.ظ

این روزها بسیار سوال میشود در انتخابات ریاست جمهوری به چه کسی رای می دهی. این که روی تعرفه ی رای ، اسم چه کسی را مینویسم بستگی به اتفاقاتی دارد که تا روز انتخابات رخ خواهد داد.

لکن یک موضوع قطعی وجود دارد.من به حسن روحانی رای نخواهم داد.

و برادرانه به هر شخصی که ذره ای به آینده این کشور اهمیت می دهد توصیه میکنم در ادامه کار با دولت تزویر و ریا شریک نباشد.

                                         
چرا یه روحانی رای نمی دهم ؟

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون اینان با شعار چرخیدن چرخ اقتصاد در کنار چرخ سانترفیوژها آمدند ولی الآن نه چرخ اقتصاد میچرخد و نه چرخ سانترفیوژ.

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون قلب راکتور اراک را چنان بتن ریزی کرده که تا  سالها ی سال برگشت پذیز نیست و برای بازسازی آن هزاران میلیارد  بودجه نیاز است .

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون در چشم مردم نگاه می کند و به مردم دروغ می گوید. با شعار حل صد روزه مشکلات آمد و هر روز یک مشکل برای مردم درست کرد، یک روز گرانی آب و برق و گاز و نان و بنزین و میوه و لبنیات ، یک روز هم با حذف یارانه ها و مسکن مهر و سهام عدالت و ....

 🚫 به روحانی رای نمی دهم چون با شعار اعتدال و آزادی بیان آمد و هر روز به منتقدان توهین کرد و روزنامه های مخالف رابست.

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون در دولت او کارخانه ها و کارگاههایی با 50 سال سابقه تعطیل ، و هزاران نفر بیکار شدند.

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون بجای حل مشکل ریزگردهای خوزستان و دلجوئی از مردم  گفت  مردم دچار عذاب الهی شده اند.

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون با شعار بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی آمد ولی عربستان 500 نفر از حجاج بی گناه ایرانی را در منا کشت و به چند جوان ایرانی تجاوز شد ولی دولت تزویر در موضع ضعف و هراس بود ، اقتدار کشور و ملت را زیر سوال برد و اگر موضع مقتدرانه رهبری نبود عربستان اجساد شهدای منا را هم به ایران تحویل نمیداد. به سفیر قانونی ما در سازمان ملل هم پاسپورت ندادند .دانشجویان ما را از دانشگاه های اروپا اخراج کردند.

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون عزت و اقتدار ایرانی بر باد رفت و دولت آمریکا پسر بچه 5 ساله ایرانی را باز داشت کرد. بدون هیچ موضع گیری از طرف دولت تزویر.

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون رفقایش دوازده هزار میلیارد تومان پول صندوق ذخیره فرهنگیان راخوردند وآب از آب تکان نخورد.

🚫 به روحانی رای نمی دهم  چون حقوق بگیران نجومی 240 میلیون تومانی آبروی نظام و انقلاب را بردند و معاون دروغگوی او گفت اینها ذخایر انقلاب هستند .

🚫 به روحانی رای نمی دهم  چون دختر وزیر آموزش و پرورش دولت او  با تخلف های قانونی بسیار دست به واردات کالای خارجی میزند و تولید کننده ایرانی را  ورشکست میکند ولی تعزیرات دولت طی دو روز او را تبرئه میکند.

🚫 به روحانی رای نمی دهم بخاطر ذلت جدیدش در تصویب و اجرایی شدن سند خباثت آلود 2030 که کمترین  نتیجه آن انحراف کودکان معصوم و نابود شدن نسل آینده این کشور است.

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون با شعار پویایی دانشگاه ها آمد و رشد علمی کشور را از یازدهم به شانزدهم رساند و این افت به شدت ادامه دارد و به سه هزار نخبه بورسیه کشور به دروغ تهمت تخلف زدند که واکنش شدید رهبر را در پی داشت.

🚫 به روحانی رای نمی دهم چون در دولت او  سیاستمداران دروغگو تر ، آقا زادهای دزدتر ، رانت خواری بیشتر ، جوانان بیکارتر رکوداقتصادی بی سابقه تر ، قاچاق وحشتناکتر ، پاسپورتها بی ارزشتر،  نجومی بگیران زیادتر ،  اختلاسها بیشتر ، توهین به ملت شرم آورتر شده است.

🚫به روحانی رای نمی دهم چون.....................................


وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

م.م.م


 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱
محمد مهدی متقی

نظرات  (۲)

۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۳ ابوالفضل شاکری
کپی با اجازه
24 میلیون آدم اشتباه کردند
پاسخ:
دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی